zaterdag 12 november 2011

Vest restyle

Uit milieu- en portemonnee-overwegingen èn omdat het een sport is, probeer ik steeds meer kleding te kopen in de kringloopwinkel. Soms vind ik het nog wel lastig om uit alle kledingrekken met veelal kleding die ik, zacht gezegd, niet echt geweldig vind, een leuk item te vinden. Maar toch heb ik laatst wat gevonden. Een leuk vest! Hij was alleen een tikje te groot. Maar dat is gelukkig makkelijk te verhelpen. Vanaf de onderkant van de mouw tot de onderkant van de zijkant van het vest heb ik gekeken en afgespeld hoeveel eraf kon. Langs die lijn genaaid en de overtollige stof eraf geknipt. Wel even passen of het goed zit voordat je de stof eraf knipt. En dan heb je een nieuw vest van de kringloop voor maar 4 euro 75!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten