maandag 2 april 2012

Eetkamerstoelen

Zoals al eerder gezegd, mijn huis is gewisseld van huisgenoten. Waarbij dus ook een aantal meubels gewisseld zijn. Nu kwam ik in een kringloopwinkel in Rotterdam een viertal leuke stoelen tegen met een leren zitting, twee rode en twee groenen. Vond ze fantastisch en heb ze voor een tientje gekocht! Toen kwam het probleem: hoe neem ik ze mee? Ik was gelukkig met mijn moeder met de auto, maar in een gewone 4 persoonsauto gaan geen 4 eetkamerstoelen. 3 stoelen gaat net, als je geen bijrijder hebt. Oplossing: men neme 1 stoel mee onder de arm in de trein. Zat ik op het station en in de trein op mijn eigen, net gekochte stoel. Jammer genoeg heb ik er geen foto's van. Gek genoeg keek ook niemand er echt van op, mensen zijn gelukkig een beetje rariteiten gewend.

De stoelen waren al leuk op zichzelf, maar een vrolijk likje verf kan nooit kwaad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten