vrijdag 6 oktober 2017

Back in action

Het is inmiddels ruim vier jaar geleden dat ik wat geplaatst heb op deze blog. Dat betekent niet dat ik niets heb gemaakt en zeker de laatste tijd zijn er heel wat projectjes gemaakt. Vooral om deze voor mezelf vast te leggen ben ik van plan weer regelmatig hier mijn creaties te plaatsen.

Afgelopen voorjaar tijdens mijn zwangerschapsverlof begon het vooral weer te kriebelen om dingen te creëren. En wat ik nou een betere reden dan een baby om weer achter de naaimachine te kruipen?

Eén van de dingen was een schattig konijnenknuffel. De tutorial kan je hier vinden. (Lang leve pinterest!) Ik heb er gelijk ook maar één gemaakt voor een vriendin die haar kindje in juli verwachtte.


Ook maakte ik wat spuuglapjes van een schattig stofje met vogeltjes. Deze zijn fijn langwerpig zodat je ze makkelijk over je schouder kan leggen en zeer niet zo snel weer afvallen. 

Ook mijn moeder is creatief bezig geweest en heeft vele dekentjes gemaakt en een schattig gebreid zakje voor boven het ledikantje waar nu een konijn in huist. Mijn favoriete dekentje is gemaakt van gehaakte granny squares waartegen fleece genaaid is.
Mijn favoriete deken voor in de auto!




1 opmerking:

  1. Super leuk dat je de draad weer opgepakt hebt. Ga zo door.
    Ik kijk uit naar je volgende projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen